21 september 2009

Soptippen...

I fredags röjde vi i garaget och på tomten med allt skräp vi lyckats samla på oss...en hel del...
Vi slängde in allt i bilarna och åkte till tippen för att slänga, och vad möter jag där!?!??! En tant med en påse i handen undrandes var hon skulle slänga porslin...Tack jag kan gärna ta hand om den påsen..;o)) (Tanten blev jätteglad att grejerna kom till användning)
Min man bara skakade på huvudet, hit åker man för att slänga skräp men du HÄMTAR!!!
Vägen hem var gas i bott...gud så nyfiken jag var, hade sett en liten glimt av kaffekoppar, tallrikar mm.
Foto kommer imorgon...Nyfiken? Gissa vad jag var då!!

1 kommentar:

  1. Jag har alltid fyndradarn på när jag är till tippen. Folk slänger de mest förunderliga saker. Igår fick jag en dalahäst. I tisdags ett månbord.

    SvaraRadera