25 december 2009

Sista julpyntet för i år...




Ja nu är snart julen över, så detta är nog... det sista julpyntet jag visar...kanske... nu har jag ett helt år på mig att leta mer gammalt pynt att fylla granen till nästa år, ( om jag nu sätter upp allt gammalt pynt)...får nog leta en hel del med tanke på att vi alltid lyckas hitta den största mest gigantiska gran som finns att köpa... annars kanske man kan sätta allt gammalt pynt i en egen liten gran eller kanske lite tallris...tur det är ett år kvar till nästa jul så jag hinner bestämma mig...
(måste säga att jag är fantastiskt duktig på att ta närbilder...)

2 kommentarer:

  1. Ååååh, gamla julkulor måste vara bland det vackraste som finns! Hur har du kommit över allt?! Själv är jag bortskämd med vackra julkulor hos mina föräldrar, där mamma ärvt en stor kartong med kulor från sin mormor. ibland har man tur!

    SvaraRadera
  2. Visst är de underbara! Några är ärvda men annars letar jag efter godbitar i loppislådor och plockar bara de gamla fina....

    SvaraRadera