06 mars 2011

Upsala Ekeby Gefle Dekor 100




Ett fat...ett enda fat...detta låg överst i högar av fat, gissa om jag började rota och lyfta! Det fanns bara ett, och jag vill ha det ändå, fick det för en femma. Funderar nu på om jag ska börja leta efter dessa eller om jag ska använda det till ett trevåningskakfat...hmm...blir nog kakfat, för chansen att springa på fler är nog obefintlig...samtidigt som det alltid är kul att leta... Någon som vet om den har något annat namn än Dekor 100? Vill också välkomna Trillivippa som ny följare. Hon har en jättehärlig blogg som heter http://porslinan.blogspot.com/. Titta gärna in hos henne!


5 kommentarer:

  1. Jättetrevligt mönster. Tyvärr är ju jag urkass på vem som har gjort vad och vart, men bloggvärlden är fullt av kunniga läsare. Snyggt var det iallafall

    SvaraRadera
  2. Jäklar vilket läckert fat! Gillar att dekoren verkligen tar för sig. Har Gefle-boken hemma så jag ska se om jag kan få fram någon info om det ikväll.

    SvaraRadera
  3. Visst är det häftigt! Kul om du hittar någon info!

    SvaraRadera