26 juni 2011

Ännu en skål...

Ja då var vi där igen...jag kan bara inte låta dom stå kvar, dessa pressglasskålar på fot! Denna är mindre än de andra , så jag får väl skylla på att storleken har betydelse...

Igår hade jag en jättekul dag! Vi var på Liseberg hela dagen, från det att de öppnade till de stängde! MEN det som var extra roligt vara att jag träffade en bloggkompis som också var där med barn och man...Helena som har bloggen Retro-tokig! Det var så kul! Nu har vi bestämt att vi ska träffas i sommar , med barnen, och gå på loppisar i hennes hemtrakter och det ser jag verkligen fram emot!

2 kommentarer:

  1. Håller med! Så himla kul att träffa dig irl. Och du fick ju helt tydligt "godkänt" av min yngste också! Tog det två-tre minuter innan han klättrade upp i famnen på dig tro??? ;) Pressglas är så vackert men faktiskt inget som jag börjat samla på (än....;))
    Ser fram emot sommarens "dejt"!
    Kramar från Helena

    SvaraRadera
  2. Vilket charmtroll han är! Man smälter!

    SvaraRadera